Allemaal favorieten.... #winning

Weer eens wat anders dan triatlon. Of zelfs de impact van een herseninfarct. Favorieten. We hebben ze allemaal, in heel veel soorten en maten. Variërend van hashtag tot sokken en, natuurlijk, film. Ik heb hier een paar weken over gedaan. Dat wil niet zeggen dat ik volledig ben, wel dat ik moeite heb er meer te bedenken, hahahaha. Als ik dus iets heel voor de hand liggends ben vergeten, dat vind ik dat dus niet zo voor de hand liggend.....


In volstrekt willekeurige volgorde, al mijn favorieten:

Hashtag: #winning, op de voet gevolgd door #fuckyeah
Schoenen: Nike Air
Kleding: spijkerbroek en t-shirt
Casual sokken: Snipes
Vrouw: De Vrouw
Fietsmerk: Argon 18
Vakantie: zon, gezin en sport
Sportcomputer: Garmin Forerunner 935
Acteur: Johnny Depp
Fantasie: Téa Leoni


Auto: Porsche Cayenne
Stad: Maastricht
Eten: kalfszwezerik, eendenlever en een mild zoete saus
Telefoon: iPhone
Snoep: suikerhartjes
Drinken: chocomel (alleen Nutricia)
Sport: hardlopen
Laptop: MacBook
Film: Boondog Saints
Sportapp: Strava
Zus: Kirsten
Serie: The Shield
Blessure: kuit
Club: Manchester City en FC Utrecht
Land: Italië
Computer: MacBook
Mooiste voetbalshirts: Man City (Brother), Palermo, Napoli (Mars), Fiorentina (Toyota), Celta de Vigo (Citroën), Vasco da Gama, Tottenham Hotspur (Holsten)
Manchester City thuisshirt 1996
Vasco da Gama


Hardloopschoenen: Adidas Boston
Fobie: vissen en andere onderwaterdiersoorten, smakken, hipsters
Social Media: Twitter
Blog: DC Rainmaker
Kind: hahahahahahaha
Triatlon: de hele
Droom: de staatsloterij winnen (of, iets ruimer genomen: financiële onafhankelijkheid)
Sokken:
Blogje: durf ik niet te zeggen, maar deze, over de kinderen, vind ik wel heel mooi
TV: Wie is de Mol?
App: Voetbal International
Spelletje: Wordfeud
(Tegenstander: Appelsenpeer, daag hem vooral uit....;))
Video on demand: Netflix
Voetballer: Niall Quinn
Smiley: ;)

Dat was het wel, meer heb ik er niet kunnen bedenken...;). Maar aarzel niet. Als ik wat vergeten ben, gooi het maar in de reacties!!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Toch best indrukwekkend

Zoveel trots, wat een prestatie!!

Waar ga je op vakantie als je traint voor een triathlon?